Kotouče jsou vyráběny v Nizozemsku
Jsou vyrobeny ze speciální tvrzené oceli pro optimální trvanlivost a maximální brzdnou sílu.
Design umožňuje maximální odvod tepla a pečlivě umístěné chladící otvory zajišťují rovněž čištění destiček.
Kotouče jsou navrženy a vyrobeny pro maximální splnění požadavků pro moderní motokros a enduro závody.
Zajíždění: Nový brzdový kotouč (s novými brzdovými destičkami) je nutno správným způsobem zajet, aby byla zaručena dlouhá životnost a správný brzdný účinek (je potřeba min. 80% kontaktní plocha mezi destičkami a kotoučem). Během zajíždění je důležité se vyvarovat vysokým rychlostem, které vyžadují silné a prudké brzdění.
Brzdový kotouč je nutno vyměnit, jakmile tloušťka kotouče klesne pod doporučený parametr (MIN.TH.) - viz. manuál výrobce motocyklu. Při výměně brzdového kotouče je doporučeno provést vždy výměnu brzdových destiček!