Ojnice KTM 125SX+150SX+125XC+150XC / 16-24 + 150EXC TPI / 20-24 + Husqvarna TC125 / 16-24 + TX125 / 17-20 + TE150 / 17-22

Ojnice KTM 150EXC TPI_PROX
Běžná cena s DPH3 299 Kč
Ušetříte528 Kč 16 %
Cena s DPH s DPH2 771 Kč
Cena bez DPH2 290 Kč
Kód0216769
Značka motocykluKTM
Obsah v cm3150
rok výroby2020--
VýrobcePROX
Záruka24 měsíců
Dostupnost:
Dočasně nelze objednávat, předpoklad do 30.5.2024
Kdy zboží obdržím, pokud nyní objednám?

Ojniční sady Prox jsou dokonalým a výhodným výběrem, neboť v krabičce Prox je stejná originální ojnice z Japonska jako například od Hondy, Kawasaki, Yamahy!

Unikátní technologie dvojitého kování výkovků předává ojnicím PROX   vynikající pevnost, odolnost a rozměrovou stálost.  

Vždy jsou dodávány jako ojniční sada, tedy včetně jehlových ložisek, distančních příložek a spodního čepu nejvyšší kvality.

 

Ojnice PROX vyrábí jeden z největších světových výrobců, který dodává do prvovýroby předních světových značek (Honda, Yamaha, Kawasaki). Jeho zkušenosti a know-how jsou použity samozřejmě i při výrobě ojnic PROX, kdy jsou detailně dodržovány parametry, rozměry, tvar, konstrukce, mazací otvory a provedení přesně podle originálních dílů (OEM).

 

Kromě technologie dvojitého kování jsou výkovky ošetřeny kuličkováním, čímž je docíleno dokonalého spojení povrchové textury po vykování a odstraněno pnutí.

 

Přesné rozmístění a sklon mazacích otvorů zaručuje dokanalé mazání jehlových ložisek a čepů

 

Navíc do ojničních sad jsou přidávány vysoce kvalitní jehlová ložiska s přesným tvarem a počtem jehel jako originální díly a čepy s dokonalou tolerancí.

 

Díky všem použitým technologiím a materiálu vysoké kvality na všechny kompomenty je zaručena nejdelší možná životnost celé ojniční sady i při použití v náročných podmínkách.

 

Při výměně ojniční sady je potřeba dokonale provést přelisování včetně extrémně přesného vycentrování klikové hřídele, aby byla zajištěna dlouhá životnost ojnice i dalších komponentů a hladký chod motoru. Je doporučeno vyměnit ložiska (nejlépe jen japonské značky NTN, Koyo, Nachi) a gufera na klice a vždy postupovat dle manuálu výrobce motocyklu.